Dolce&Gabbana uus parfüüm Dolce

DOLCE_dolce-and-gabbana-kate-kingDolce&Gabbana moemaja uusim naistelõhn Dolce on kontrastne parfüüm. Ülimat naiselikkust peegeldavas parfüümis on mänguliselt esindatud nii modernsus kui ka autentne sitsiiliapärasus. Nimi Dolce võib esmapilgul pisut eksitada, sest tähendab see ju sõna sõnalt itaalia keeles magusat. Itaallastel on sellele sõnale aga ka teine tähendus, näiteks “dolce ragazza” tähendab õrna neidu, nii nagu ingliskeeles on “sweet girl”. Tähelepanelik lõhnaekspert muidugi oskab lugeda ka parfüümide lõhnavedeliku, pudeli ja pakendi värvusi. Enamasti on rohelised või sinised  parfüümid värskema alatooniga. Dolce parfüüm on küll heleroheline, kuid päris värskeks teda ka siiski nimetada ei saa. Pigem on tegemist mahlase puuvilja ja erksate lillede buketiga, millel on pikk ja püsiv järellõhn.

Dolce valgete õite leebes ja naiselikus segus lööb esmalt kõlama tsitruseliste lehtede värskus ja papaiaõite magusus, eriliseks muudab lõhna aga Lõuna-Aafrikas kasvav valge amarüllis, mida pole parfüümitööstuses kunagi varem kasutatud. Dolce&Gabbana kasutab selle kauni lille puhul esmakordselt nn elava lille tehnoloogiat, mis tähendab seda, et kasvava taime ümber seatakse vastav agregaat, mis püüab autentse lillelõhna pudelisse ning see omakorda kantakse puhtal kujul üle lõplikku kompositsiooni. Tulemuseks ongi “elav lõhn”, mis mõjub iga inimese nahal erinevalt ning lisaks muutub aja jooksul tuues erineval ajahetkel esile erinevaid taustakomponentide nüansse. Õitesignatuurile – valgele vesiroosile ja nartsissile – vastanduv soojadest muskusnootidest pulbitsev taust saab pika mälestuse soojade pehmete puidunootidega.

Ei saa märkimata jätta ka parfüümile loodud reklaamigeeniustest disainerite foto- ja videomaterjali. Võttepaiga kunstiline juht oli Stefano Gabbana ja fotograafiks Domenico Dolce (kelle Sitsiilia päritolust on ka parfüümi kontseptsioon osaliselt inspireeritud ning kelle rätsepast isa allkirja koopia kaunistab nii Dolce pudelit kui pakendit). Reklaamis näeme võrratult kaunist noort kanadalannast modelli Kate King´i , kes ühines moemaja suurepärastes moefilmides nähtud supermodellide plejaadi – Bianca Balti, Laetitia Casta ja Monica Bellucciga. Reklaamfilm muidugi DG-likult kaunis ja külmavärinaid tekitav. Ausõna, iga kord kui seda klippi koolitustel näitan, tuleb kananahk ihule:)

Advertisements

Posted on 12/03/2014, in ilulood. Bookmark the permalink. Lisa kommentaar.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: