Alexander Wang+heegeldatud saapad

Seda kilejope moodi Alexander Wangi tagi oleks mulle hädasti vaja, sest olen tegelikult üks suuremat sorti külmavares. Ja millegipärast peavad mul alati kael ja pea soojas olema, nii talvel kui suvel. Aga võib ka olla, et see on mingi turvalisuse või privaatsuse tunne, et ma salli ja kapuutsi nii tihti kannan. Selle suve lemmikuteks osutusid aga hoopis ühed heegeldatud saapad, mille ma Raasiku toidupoega samas majas asuvast rõiva- ja pudipadi poest leidsin. Esiteks on need ülimugavad ja teiseks annavad minu arvates saapad üldisele look’ile päris palju juurde (see on vist ka üks põhjusi, miks mulle meeldib sügis ja talv pisut rohkem kui suvi). Ja need saapad annavad vastava riietuse ja ehetega kombineerituna natuke sellise lohaka mereröövli efekti ka ja see on eriti äge!

Tänane playlist:

Posted on 08/08/2012, in inspiratsioon, muusika. Bookmark the permalink. Lisa kommentaar.

Lisa kommentaar

