Ajakirja ELLE playlist

Oh-pole-üldse-tänu-väärt  aga ma kuulasin läbi KÕIK juulikuu ajakirja ELLE playlisti lood ja lisasin valikuliselt vaid parimad neist siia. OK, tean ise ka, et ma võiks teha youtube’is vähemalt oma playlisti aga no ei ole viitsimist lihtsalt. Niisama on ka hea järjest oma blogist head-paremat võtta ja kuulata 🙂 Eriline NB!! palun suhteliselt vähetuntud bändile Turbogeist, mis on oioioi kui hea!!

ELLE kaanele on vist toimetuselegi üllatuseks seekord erandkorras sattunud meesterahvas. Ju siis loodeti jalkas Inglismaalt imet aga no nagu tänaseks teame, siis seda ei juhtunud ja nii ei ole vist veidi vananenud, kuid supervormis Beckham kaanel eriti õigustatud. Aga võib olla oli sisulugu kaanepersooniga hoopis tugev, ei tea, sest selle jätsin seekord vahele 🙂

Friends:

Jessie Ware:

Beats International:

The Kinks:

Turbogeist:

Polica:

Razorlight:

Haim:

Valerie Carter:

Roberta Flack:

Blood Orange:

THEESatisfaction:

2 thoughts on “Ajakirja ELLE playlist

Add yours

  1. Turbogeist super, päris äge pidu oli seal. 🙂
    Haimi video motomehed olid vaatamist väärt ja tüdrukud ka, üritasid vist popkultuurile vastanduda või sain valesti aru. Jessie Ware osad kaadrid meeldisid ka ja tegelikult meeldisid veel Valerie, Kinks ja Beats International, no vanad asjad, uued on kõik väga ühesugused ja niikuinii ühtmoodi head, parimat on raske välja valida.
    Mis puudutab igasuguseid kontosid, siis avastasin, et peale FB on mul konto twitteris, thisismyjamis, lastfms, soundcloudsis, pinterestis, foursquares, instagramis…kindlasti on kusagil veel midagi, mis meelde ei tule aga saan aru, et järjekordne konto loomine tumblerisse või kusagile mujale oleks täiesti mõtetu, sest ma lihtsalt ei jõuaks kõike pidada. Just mõtlesin ükspäev, et koos blogidega, mida ma hurraaga ja huviga alustan ja mis aeg-ajalt niisama seisma kipuvad jääma on enamus mu tegevusi seotud virtuaalse maailmaga. Kõik see tegelikult meeldib aga pean hakkama valikuid tegema, kuhu end sisse login, muidu ei jõua ma lõpuks ise ennast jälgida, rääkimata teistest inimestest. 😉
    Tänud hea kuulamise eest!

  2. Minu arvates on ka need kõik täitsa kuulatavad lood. Playlisti ajakirja lisamine on muidugi päris kaval nipp, et inimesi siiski paberväljaannet ostma meelitada.
    Infomüra on muidugi päris suur, see on tõsi. Ma olen samuti ennast teadlikult eemale hoidnud mõningatest keskkondadest, et mitte liialt aega raisata. Samas kui sotsiaalmeedia nii öelda läbimõeldult ära liigitada, see tähendab, et blokkida tühja-tähja postitajad, siis võib seal täitsa mõistuse piires tegutseda 🙂 Põhiliselt kasutan ikkagi facebooki ja pinteresti aga neid ka enamasti töö pärast. Aga kõige parem on jah kui leida mõned saidid või blogid, mis enam-vähem eranditult huvitavaid asju postitavad, siis eelistan neid igatahes facebookile ja tumblrile, teistest keskkondadest rääkimata.
    P.S. tänud sullegi, sina oled ka nii mõnigi kord mu päeva päästnud oma blogi väga hea muusikavalikuga 🙂

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑

