“Haaknõela külm helk” Trubetsky&Lehola

Päris tore lugemine kõigile, kel pungiga millalgi midagi pistmist on olnud. Hea, et tasapisi on Eesti pungi kohta lugemist kogunenud, sest see õige punk jäigi ikkagi 70.-80.ndatesse aastatesse. Selle aja punkarid esindasid lahedat, iroonilist, mässavat ja intelligentset punki, tänapäeval on pilt pisut muutunud kahjuks ja punk pole enam ammu nii lahe nagu varem. Aga eks see juhtub nii kõikide asjadega kui uudsuse võlu kaob. Kurb on ka see, et mõned punkarid (minu silmis küll pigem libapunkarid) selle liikumise taha oma rumalust varjata püüavad. Ja sellised punkarid on minu arvates pigem ohtlikud kui lahedad, sest radikaalsus+rumalus=eriti halb kombinatsioon. Mulle meeldis väga raamatu esimese lõigu mõte individualistlikut anarhismist ja see ka, et elu ei tohi liiga tõsiselt võtta. Pooldan samuti kahe käega elukunsti ja -kunstnikke. Aga see selleks. Raamat on väga trubetskylik kui nii võib öelda ehk et stiililt suhtliselt hektiline ja kaootiline aga siiski väärt lugemist. Häid lugemissoovitusi sain sealt ka ning ainuüksi mõnede rariteetsete piltide pärast võiks see teos ühel pungihuvilisel kodus olemas olla. Ja mina sain muide ühe väga armsa pühendusega eksemplari omanikuks 🙂

Raamatu esitluskontsert RCs oli kahjuks suhteliselt halvasti ajastatud (vahetult pärast Rabarocki ja enne Jaani), ning seetõttu ei suutnud isegi püha haruldus Velikije Luki minu suureks üllatuseks rohkem kui sadakond kuulajat kohale meelitada. Ma ausõna üldse ei taha, et punk sureks aga krt ta ikka vananeb sajaga, midagi pole teha..:(

2 thoughts on ““Haaknõela külm helk” Trubetsky&Lehola

Add yours

  1. Juhtusin ise ka kuulama R2st tutvustust raamatuesitluspeo kohta, kus pidid üles astuma väga ammused bändid nagu nt Ajutine Valitsus ja paljud teised aga ikkagi ei jõudnud sinna, kuigi tundus hullult põnev üritus tulevat.
    Ma ei tea, kas ajastus vale, vist siiski natuke jah aga kaldun ka arvama, et maailm on võrreldes pungi hiigelaegadega vägagi muutunud ja selles ajaruumis jääb paljudele pungi olemus arusaamatuks või isegi mõtetuks.
    Jälle tuleks pikk teema arutada süsteemi ja ühiskonna toimimisest indiviidile aga jätan selle kunagi tulevikuks… 🙂
    Trubetsky = nostalgia ja eriti tema vanad naiivsed luuletused, mis mulle ikka ja jälle kätte satuvad. Vennaskonna Maailma lõpu kohvikust saan iga aastakümega erinevalt aru, ma olen isegi ühes unenäos sinna sattunud aga saadeti tagasi pale üht rockilugu ning Pushkini aegse sisustuse ülevaatamist… täielik alateadvuse tase muidugi 😉
    Kindlasti huvitav lugemine, püüan ka liiga kiire suve kõrvalt aega leida ja muide, kui seda K.Raudsepa juttu kuulasin raamatuesitluse kontserdi kohta, olin 100% kindel, et siit miskit lugeda varsti saab… 🙂

  2. Muide,Verine Pühapäev näiteks ei esinenudki, mingi ootamatus tuli kellelgi bändist vahele. Ajutise Valitsuse kohta ei oska kahjuks öelda, kuigi oleks tahtnud neid näha ja kuulda. Kuna mul oli ulmekiire päev, siis mõtlesin, et no Velikije Luki ajaks pean ikka RCsse jõudma (algselt pidid nad kl 00.30 vms alustama). Õnneks läksin siiski veidi varem kohale ja jõudsingi täpselt nende esinemise ajaks, sest ajakava oli päris palju muudetud. Ühesõnaga vedas jälle mul 🙂 Ma ei jõua siiani ära imestada, et nii vähe rahvast ikkagi oli. Vanasti, või noh vähemalt mõned aastad tagasi veel, tõi VL alati saali rahvast täis olenemata ilmast või aastaajast või millestki muust. Imelik mõelda jah, et ajad nii palju muutunud on.
    Aga unenägu oli sul küll äge, täitsa kujutasin ette seda situatsiooni praegu! Mulle ka meeldib väga magada ja unenägusid vaadata. Ma satun ka neis enamasti palju huvitavamatesse situatsioonidesse ja kohtadesse kui päriselus 🙂

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑

