Iloni (ja Haapsalu) Imedemaa

Eile oli plaan minna raamatukokku aga nagu oligi arvata, on pühapäev ju igal pool puhkepäev ja siis arenes mõte täiesti out-of-the-blue Haapsalusse sõita. Ma tahaks näha mõne Jaapani või kasvõi Euroopa turisti nägu kui nad kevadel või sügisel Haapsallu satuvad. Minu arvates pole ilusamat linna olemas. Imearmsad majad, avar rannapromenaad, päris loss ja rahulik pingevaba elurütm on vist need märksõnad, mis mind igal suvel mitu korda niimoodi “sinisest taevast” sinna viivad.  Ning unustada ei saa ka sõltuvusttekitavalt head Viigi kohvikut, mis on alatasa puupüsti täis olevale Müüriäärele kohvikule väga tõsine konkurent. Terve meie laudkond nõustus, et paremat kukeseene pastat pole keegi varem söönud. Kookidest ma parem ei hakka kirjutamagi, siiani on kõht nii täis 🙂

Eile ei raatsinud magama minna enne Iloni Imedemaalt leitud armsa postkaardi postitamiseta. Muusikat kuulan juba pikemat aega ikka Trendlandist

Posted on 04/06/2012, in inspiratsioon, muusika. Bookmark the permalink. 2 kommentaari.

  1. Huvitav muusikalugu – päeval tundus hea ja öösel ülihea 🙂
    Ma olen igal kevadel tänulik neile inimestele, kes võtavad vaevaks maal maad harida, neile inimestele, kes teevad oma kodud väikelinnades korda, istutavad lilli, mida hea möödakäijatel imetleda ja tänulik kõigile neile, kes hoiavad Eestit väljaspool Tallinna elus.
    Oleks kohutavalt kahju, kui poleks võimalust minna nt Haapsallu, Kuressaarde, Võrru või Otepääle…
    Jagan Haapsalu vaimustust. 😉

  2. Mul on ka nii hea meel, et võeti vastu otsus Haapsalu korda teha, kuigi alguses oli suur poleeemika, et kas ikka tasub nii palju investeerida kuurortlinna, mis sisuliselt vaid turismi peal elab. Igatahes nüüd on linn nii ilus ja mulle näiteks meeldib seal isegi talvel korra või paar jäätunud mere ääres jalutamas käia. Ja muidugi need vanaaegsed korda tehtud majad..oeh, alati jään pärast pikalt unistama, kudias ma ühes sellistest elada võiks 🙂
    Viimasel ajal on jälle pidevalt tööl ja kodus klapid peas nji et igasugused head muusikavihjed on väga teretulnud 🙂

Lisa kommentaar

