Gucci City Collection

Gucci on ilmselgelt liiga posh (loe: viinamarjad on veidi hapud) minu jaoks aga uus City Collection on päris kena. Selle ilu hinda ma tõsi küll igaks juhuks täpsustama ei hakanud.  Aga eriti meeldib mulle kott, kuhub mahuks lisaks kolmele märkmikule, kosmeetikakotile nr.1 (kus on huulepulk, ripsmetušš, päikesepuuder ja kindlasti must silmapliiats, sest selleta pole elu), kosmeetikakotile nr.2 (kus on mälupulgad, adapterid jms), telefonile, Twixi šokolaadile, King size Jenkki pakile, kahele laadijale, raamatule, peotäiele juukseklambritele, päikeseprillidele, kahele suurele võtmekimbule, mis ripuvad suurte võtmehoidjate küljes ja veel mõnele pisiasjale vabalt ka arvuti.

Lisan siia Gucci moemaja peadisaineri, itaallanna Frida Giannini ühe suure lemmiku, Florence+ the Machine loo, mis mulle isiklikult just kõige suurem lemmik ei ole aga vahel kuulata võib küll. Gucci viimane moekollektsioongi sai sellest muusikast inspiratsiooni. See seletab muidugi nii mõndagi mu teooria kohta taustamuusikast, sest näiteks 2007 või 2008 (vist oli, ei viitsi üle kontrollida) aasta slaavi-romaani mõjutustega kollektsioon, mille inspiratsiooniks oli Roisin Murphy viimane plaat (mida ma aeg ajalt muide kuulan siiani), oli minu arvates üks parimaid moemaja ajaloos.

2 thoughts on “Gucci City Collection

Add yours

  1. Oi kuidas ma armastan natuke suuremaid ja funktsionaalseid kotte ja selle hapu viinamarja koti vastu poleks ka midagi 😉 Ja Florenci fenomeni kohta olen sama meelt ja ka pikalt mõelnud, viimati hammustasin enda jaoks selle pähkli katki, kui vaatasin ühte viimastest videotest – http://www.youtube.com/watch?v=zMBTvuUlm98 või siis ei hammustanud ka aga peale mingit suvalist b-kat lugu kõlas Florence hääl kuidagi väga väega ja erilise varjundiga, samas ma ei kuulnud sellist eurovisioonilikku korrektset ballaadi, mis poolelt loolt kinni läheks. Vaatame, mis talle tulevik toob… 😉
    No ja pildista see koti sisu siis üles ka 🙂

  2. Mul on sama tunne, et midagi head võib temalt veel oodata millalgi, sest hääl on omapärane ja ilus aga siiani pole ükski laul olnud nagu päris see, mida viitsiks rohkem kui mõned korrad kuulata.. Koti sisu ma küll ei julge pildistada, sest seal on totaalne kaos lihtsalt 😀

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

