Filmivihjeid ja head muusikat

Pildil üks stseen Federico Fellini filmist “La Dolce Vita”. Millegipärast on mul selle filmiga kuidagi eriline side ja tahaks seda kunagi kindlasti ka suurelt ekraanilt näha. Ehk isegi õnnestub, sest kino Sõprus korraldab aeg ajalt filmiklassika õhtuid ja näiteks Artises tuleb maikuus üks päris põnev filmifestival, mille raames näeb tõelisi haruldusi. Esialgne nimekiri filmidest, mis festivali raames linastuvad: Pärnography; Gimme Shelter; The Devil and Daniel Johnston; Bukowski: Born Into This; Patti Smith: A Dream of Life; Stanley Kubrick: A Life in Pictures; Beautiful Losers; Jimi Hendrix; Andy Warhol; Gonzo: A Life and Work of Dr.; Hunter S. Thompson; Exit Trough the Giftshop; Heima. Tõenäoliselt kolin selleks nädalaks Artisesse.

2 thoughts on “Filmivihjeid ja head muusikat

Add yours

  1. Ma olen mõelnud, et kui saaks, istuks tihemini kinos, võrkkiiges raamatuga või kuulaks segamatult hunnikutes muusikat…Artis sobiks teiseks koduks väga hästi 🙂

  2. Haa, aga see oleks ju tõeliselt avangardne – andunud kinofännid ööbivad Artises! 😀 Ma olen ka vahel enda peale nii vihane, et võtan ette mingeid mõttetuid kohustusi, selle asemel et (ei kasuta sõna selmet – mulle ei meeldi see kohe üldse :)) isoleerida ennast headesse raamatutesse või kasvõi omaette lihtsalt lakke vahtida…

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑

