Kaks tüüpi kirjutavad+Miami Vice+Happy Mondays

Viimase raamatukogu tuuriga õnnestus laenutada muuhulgas ka Uku Talmari ja Ott Ojametsa raamat “Kaks tüüpi kirjutavad”. Päris lahe omamoodi kiiksuga lugemine aga põhjus miks ma enne lõpuni lugemist sellest kirjutada tahtsin, on Uku Talmari soovitused lugemise juurde. Selles peatükis toob ta välja muusika-, söögi- ja joogisoovitused oma lühilugude juurde. Minu arvates võiks kõikvõimalikud ajakirjad, ajalehed, raamatud, teatrietendused, kunstinäitused jms ka oma soundtracke välja anda. Nii hea on ennast sama muusikaga autoriga samale lainele viia või tema inspiratsioonist osa saada, sest tavaliselt kui midagi väga meeldib ühelt autorilt, siis tahaks ju teada rohkem tema muusika- ja lugemiseelistuste jne kohta. Ah no ma ei oska paremini seletada, ühesõnaga minu arvates võiks rohkem taustainfot iga teose lõpusõnades olla. Tänane nostalgialeid ongi samast raamatust ja lisaks panen siia ka Happy Mondaysi ühe loo, mis mul samuti viimasel ajal millegipärast kahtlaselt tihti klappides mängib.

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

