Dolce&Gabbana meik+ehteleiud

Ma küll eriti ei taha siia isiklikke asju postitada sel lihtsal põhjusel, et proffide tehtud asjad on minu arvates kordades ägedamad vaadata aga ma olen nii vaimustatud eile Lindexi lasteosakonnast umbes 2 euriga ostetud neetidega käevõrust ja see numpsik fotokaga sõrmus Expressionsist on mul juba nädalaid sõrmes vist ja täna sattusin oma ehtekarbis üle pika aja jälle Milti  http://bugidibuu.com/milt-earrings/ vaimustavale GQ pildiga kõrvarõngale, nii et pardon selle uhkustava instacombo pärast. Selle postituse päästab siiski oh-kui-ilus Dolce&Gabbana meigivideo. Väga kahju, et seda sarja Eestis ei müüda. Mulle kingiti üks DG huuleläige sünnipäevaks ja see on tõesti hullult hüperhüperhea ja ilus.

2 thoughts on “Dolce&Gabbana meik+ehteleiud

Add yours

  1. Ma ei saanud küll hästi aru, millised need õiged proffide tehtud asjad peaksid siis olema, mis blogivalgust kannataksid ja miks mitte Sinu omad aga see käevõru ja sõrmus ja kell ja eriti just see kell on üliägeded, mida jagada 🙂 Väga profid asjad kõik. 😉

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

