Betty Boop+Austra+The Knife

www.michaelpaulus.com

Ma ei ole üldiselt väga suur (naistele tehtud) tätoveeringute fänn aga need pildid, mis kaunistavad üht üliägedat plikat on parimad, mida näinud olen. Betty Boop on üldse väga lahe tüüp ja oh seda õnne  kui ühes vastavatud sekkaris eelmine nädal tema pildiga läpakakotti märkasin ja 4 euroga selle muidugi ka kohe endale soetasin.

Täna kuulan Austrat ja samal ajal juurdlen, kas osta Hilpharakast endale ka sarnane roosteroosa juuksevärv, mis on näha selle loo pildil  http://www.youtube.com/watch?v=S94Kb4MVxj8&feature=related

Kiusatus on igatahes suur.

Aga see Austra laul on parim+eriti psühhedeelne video

http://www.youtube.com/watch?v=8LJtMrhb558&feature=relmfu

…ja Austraga samasse auku läheb muidugi ka The Knife http://www.youtube.com/watch?v=wcv3v6XfEvM&feature=related

The Knife absoluutselt parim lugu ja video on minu arvates see http://www.youtube.com/watch?v=QYPltK_msVQ&feature=related

Posted on 01/03/2012, in inspiratsioon, muusika. Bookmark the permalink. 4 kommentaari.

  1. Ma juhtusin ka Austrat mõni aeg tagasi kuulama ja vaatma…omapärane tüdruk ja tõesti väga sexy juuksevärv… 🙂
    Natuke rohkem meeldivad mulle need rootslasd ja viimane lugu ka minu lemmik – huvitav, seal videos nagu ei toimugi eriti midagi aga jube huvitav tundus lõpuni vaadata 🙂
    Väga maskuliinne blond leedi, kahtlustasin Angela Aaki fenomeni… 😉

  2. See video on täiesti müstiliselt hea. Mulle meenus seda vaadates Amanda Lear (kelle kohta suhteliselt hiljuti teadsa sain, et ta olevat Salvador Dali armuke olnud (!)
    Juuksevärvi osas on ka suhteliselt kindel otsus tehtud tänaseks 🙂 …oleks ainult aega Hilpharakast läbi käia 🙂

  3. Kusjuures mul käis ka Amanda Lear peast läbi… 🙂 Ja värvi osas tegid õige otsuse, mulle tundub see nii armas maasikablond 🙂

    • Jah, jõuaks nüüd ainult millalgi Hilpharakasse 🙂 Mida rohkem sellele mõtlen, seda armsam see värv mulle tundub, rääkimata sellest, et pastelltoonid pidid ju sel kevadel moes olema 😀

Lisa kommentaar

