Killer-käekotid Christian Louboutin`ilt ja head muusikat hommikuks

http://us.christianlouboutin.com/handbags/clutches/marquise-clutch-python-23297.html

 

…ja siis veel 1 viimase aja ägedamaid muusikaleide Where To Bury Strangers

http://www.youtube.com/watch?v=rJ-QY_rkJLI

Posted on 21/02/2012, in inspiratsioon, muusika. Bookmark the permalink. 4 kommentaari.

  1. superägedada kotid! öösel Tlns oleks kindlalt julgem liikuda 🙂
    Aga ei olnud kaua aega tagasi, kui üks tsiklimees avastas, et paar Louboutinisid maksab rohkem kui tema kõige paremad sõiduriided, hinna sees veel ka jalanõud, mis on hõõrdumiskindlad, purunemiskindlad ehk siis kõige-kõige mida üldse veel saaks 🙂
    Lubasin ka tsiklilube minna tegema 😉

  2. Oi jaa, disain on üliäge küll aga hindadest on parem mitte rääkida 😀 Tsiklilubade peale olen isegi mõelnud aga kuna ma olen tegelikult suur jänes, siis siiani on see mõtteks jäänudki.
    Aga see muusikaleid on ikka hullult hea!! Kuulasid? Mul täna mängis see bänd klappides vist umbes paarkümmend korda. Üks link veel:

    …ja aitäh sõbrale muidugi ka, tänu kellele selle avastasin 🙂

  3. Ma kuulasin kiiruga läbi nende kaks stuudioalbumit, 2007 ja 2009 ning see muusika erineb natuke (eriti just esimene plaat) sellest 2012 a loost, mis siin mängib 🙂 Siis tegid nad sellist korralikku noise rokki, kõrvaklappidest sellist musa kuulata väga ei teha, korralike kõlaritega ja natuke valjemini kui naabrid harjunud enne head üritust sobiks väga hästi. 🙂
    Nine Inch Nails soojendusbändina USA tuurile ei oleks nad vist tänase palaga sõitnud 😉
    Aga mulle need meloodilised lood tegelikult ka väga meeldivad… panen mõneks ajaks i-podi. Ja teised plaadid jäävad pidu ootama 🙂 Ma tänan ka seda sõpra. 🙂

    Rattahirm läheb kohe üle, kui pead rattast kinni hoidma hakkama – hirm asendub füüsilise pingutusega ja murega, kuidas ratast üldse püsti hoida, 200 kg on ikka paganama raske naistele. 🙂

  4. Sa oled muusika osas kadestamisväärselt põhjalik, väga lahe! Ma peaks ka need varasemad albumid ette võtma, mulle selline noise ja garage rokk üldiselt istub väga hästi, tänan seetõttu sind ka vihje eest nüüd 🙂
    …Aga mis motikatesse puutub, siis see ongi ju mu suurim hirm, et kas see kolakas ikka püsti jääb 😀

Lisa kommentaar

