Alice`i nostalgia ja mõned head taustakad

Kohutavalt kahju, et ma ei mäleta, kust need pildid sain. See laud on tõenäoliselt muidugi üpris ebapraktiline aga samas nii armas ja nagu tänaseks päevaks selgunud on, absoluutselt hädavajalik mulle. Samast kohast olen leidnud ka need ägedad mängukaartidega põlvikud aga kahjuks pole samuti allikat salvestanud. Püüan tavaliselt korraliku kodanikuna autorile või allikale viidata kasvõi umbmääraseltki aga no mis teha, vahel juhtub selliseid asju ka parimates peredes.  Ohkan sügavalt ja kuulan lohutuseks väga head taustakat Tourist`ilt, vahukommimuusikat Jaymee Dee`lt ja Uus-Meremaa päritolu mõnusat souli vihjetega elektrot Electric Wire Hustle`ilt. Tourist http://www.youtube.com/watch?v=Q_PfS-J4YQ0

Jaymee Dee  http://www.youtube.com/watch?v=jrEGLiOlbvA;  Electric Wire Hustle http://www.youtube.com/watch?v=eAPUnRGrFXc

 

Posted on 12/02/2012, in inspiratsioon, muusika. Bookmark the permalink. 2 kommentaari.

  1. Seeneline laud on tõesti hädavajalik ese ka mulle seda pilti vaadates 😉 Väga armas asi, selline hingega.
    Sukkade kribu-krabu on hõivanud mul mitu head riiulit, topin neid juba eiteakuhu ning luban, et enam juurde ei muretse. Mulle väga meeldivad need põlvikud, mis Sul näha pandud, endal on mul midagi sellist – http://www.kristinadesign.ee/wp/collections/84-2?nggpage=5
    Need punase pikitriibuga ja mustad…ja ühed Kristiina ägedad sukakad on ka mu lemmikud, saan alati komplimente, kui need jalas. 🙂 Ma ostaksin pooled asjad tema juurest ära kui vähegi mõistust peas poleks… 🙂

  2. MHM, ma olen ka neid Kristina Viirpalu põlvikuid ja sukakaid ammu imetlenud!! Lahe, et sul need olemas on, pean ikka ka selle väljamineku vist tegema.. 🙂 Ma olen samasugune põlviku-sukaka-retuusi-hull, nii et mul samuti kakpiuks ei lähe hästi kinni enam aga ikka on juurde vaja ju 😀

Lisa kommentaar

