Sushilood

Kõrvalolev pilt pärineb taas Tumblr´ist ja sellel puudub otsene illustratiivne seos alloleva postitusega.

Ühesõnaga kuna  mul juba mitmendat päeva kummitab millegipärast Röövel Ööbiku lugu “Kids Stuff Rock”

http://www.youtube.com/watch?v=yqxoOo3PxQU

…ja just see “sushisushisushi” koht laulust ja teiseks kuna ma olen üks suuremat sorti sushisõltlane (ükspäev arutasime sõpradega, et mingi sõltuvusttekitav aine peab seal ikkagi olema, see pole normaalne ju, et osadel inimestel selline probleem on aga mis see on, kas wasabi? ingver? ei tea..), siis ei suuda ma ealeski tuima näoga sushirestoranidest mööda minna. Aga täna sattusin Prahas nii jubedasse sushikasse, et vist kadus isu pikaks ajaks. Kuigi samas..rõhk on viimases lauses sõnal VIST, sest reedel tagasi Tallinnas olles, ei teeks ju paha üks SushiCat`i ring http://www.sushicat.ee/  🙂 Minu meelest on SushiCat üks mõnusamaid söögikohti Tallinnas (toit ja hind on mõlemad head) ja üleüldse olen vist sama lahedaid kohti näinud ainult Londonis ja muidugi Tokyos ka (kuigi seal sain üledoosi ja peale kolmandat  toore kala- ja sushipäeva läks süda täiega pahaks, ehk et suur tükk ajab suu lõhki :))

Kummituse vastu võitlesin Kyle Andrews`i armsalt tobeda looga “Sushi” 

 http://www.youtube.com/watch?v=054xg4Cidv4

Posted on 07/02/2012, in muusika. Bookmark the permalink. 2 kommentaari.

  1. päris huvitav kooslus – sushi ja Röövel Ööbik 🙂 🙂

  2. no eks sõltlane leiab ka imepisikese vihje üles ju 😀

Lisa kommentaar

