Vincent Cassel “Dangerous Method”

The Guardian kirjutab, et prantsuse kaunismees Vincent Cassel kehastab anarhist Otto Grosshas`i režissöör David Croneberg`i uues filmis “Dangerous Method”, mis räägib Sigmund Freud`i ja Carl Jung`i sõprusest. Cassel vist ongi enamasti ainult pahasid poisse mänginud (nii väidab ka The Guardian) aga ta ise ütleb, et ei usu, et pahad üdini pahad on, vaid et kõigis on olemas tumedam pool, kuid üdiselt inimesed püüavad mingil määral kenad olla üksteisega, lihtsalt mõnel õnnestub see paremini ja mõnel mitte. Pigem on pahade näol tegemist õnnetute inimestega ja frustratsioon ongi enamasti nende halbade tegude triggeriks. Oh, kuidas ma nõustun selle mõttekäiguga!

Artikkel maalis Casselist küll natuke posh`i pildi ( a la ah kui ilus ta on ja kui teadlik ise oma ilust jne), kuigi sel pole tegelikult mingit tähtsust, sest olulisim on ikkagi näitlemisoskus. Ja seda kunsti valdab ta  pagana hästi. Käisin kunagi Sõpruse kinos vist 5 või 6 korda “Dobermanni” vaatamas ja ei jõudnud ära imestada kui äge näitleja ta on. Hiljem muidugi lummusin (haha leiutasin just uudissõna vist- lummusin ja kütkestusin :)) Casselist Gaspar Noe “Irreversible`is”. Ah jaa, ja siis oli tal veel väga hea roll filmis “The Black Swan”. Rääkimata sellest, et ka tema naine, Monica Bellucci, on naeruväärselt ilus (The Guardian`i sõnad) ja samuti suurepärane näitleja ning modell. Prantsusmaal pidavat neil umbes sama staatus olema, mis Beckhamitel Inglismaal. Ehkki Monica&Vince on muidugi kordades stiilsemad minu arvates. Seda fakti illustreerib muuhulgas ilmekalt ka fakt, et Cassel on õppinud klassikalist balletti vs Bechkami jalka teema 🙂

Ajaleht toob minu jaoks uudisena välja ka selle, et Vincent Casseli isa, 2007. aastal surnud  Jean-Pierre Cassel oli pigem positiivseid karaktereid kehastav komöödianäitleja, kes on teinud kaastööd selliste suurte režissööridega nagu Claude Chabrol and Luis Buñuel.

Muide, üks mu hea sõber on välimuselt veidi Casseli sarnane ja on üleüldse väga armas ja tore, nii et lucky me, eksole 🙂

..ja eriti lahe on see, et ta ise ei tea, et ma nii arvan aga ma tean, et ta loeb seda blogi, nii et tervitused siinkohal sulle juhul kui ennast ära tundsid 🙂

The Guardian`i artikkel http://www.guardian.co.uk/film/2012/feb/03/vincent-cassel-ballet?fb=optOut

7 thoughts on “Vincent Cassel “Dangerous Method”

Add yours

  1. Ahaa, nüüd ma siis tean, kuidas tal Ocean Twelves õnnestus selliseid akrobaatilisi stseene välja mängia… 😉 Kahtlustasin dublanti 🙂 Väga seksikas mees 🙂 Ja huvitav postitus jälle Sinu poolt. Sõber tundis end ära? 🙂 😉

  2. Jaa, see capoeira stseen oli väga muljetavaldav (nagu pea KÕIK tema stseenid :)) Suur aitäh nii positiivse tagasiside eest!!! Ma vahepeal postitan natuke kommertsi ka aga püüan mitte liiga hoogu sellega minna 🙂
    Kusjuures ma ei teagi, kas tundis ennast ära…pole midagi maininud igatahes, haha, võib olla avaldan ise talle millalgi selle saladuse 🙂

  3. Ma ei liigitaks neid huvitavaid kreemijutte üldse reklaami alla, pole isegi selle peale tulnud – või siis Sa kirjutad lihtsalt nii vaimustavalt, et mina sellest kommertsjutust küll aru ei saa 🙂

  4. Ma mõtlesingi, et kuna olen nii ehk naa töö tõttu kreemides ja parfüümides kaelani sees, siis võiks seda infot ju teistega ka jagada, vahel on ehk kellelegi abiks… Ja kirjutan rangelt ainult nendest toodetest, mis endale ka väga meeldivad, nii et reklaami reklaami pärast ma luban käsi südamel, et ei tee 🙂 Aga igatahes suur aitäh jälle nii positiivse tagasiside eest, see on mulle kui algajale blogijale tõesti väga tähtis!! 🙂

  5. Ma olen pikemat aega otsinud blogi, kus keegi vaimustub muusikast, toidust, kosmeetikast, moest, headest kirjutistest jne ehk siis teemadest, mida oleks lihtsalt hea niisama arutada või mis aitavad isiklikus plaanis kusagilt võetuna täiesti kontekstiväliselt motivatsiooni pakkuda. Blogisid on erinevaid ja palju ja igaühest midagi võtta aga haha…blogijaga peab mingi nö connection tekkima, mingi ühene emotsionaalne tunnetus või sõltuvus asjadest…et Sa ikka ja jälle lähed tagasi. Nagu Sul selle sushiga ja mul ka 🙂

  6. Sama siin. Mulle meeldib ka pead tuulutada vahel sellistes blogides ja leida huvitavat muusikat jms.
    Kasutasin varem facebooki nii öelda isikliku muusikariiulina aga siis mõtlesin, et miks need inimesed, kes seal mu sõbraks tulnud on, peavad kogu aeg minu muusikapostitusi taluma. Ja siis leidsingi, et blogi on selles mõttes hea, et kes tahab, see loeb ja kes ei taha ei loe 🙂

  7. Ma ka kahtlustan, et olen fb muusikaliselt talumatu 🙂 Samas ise olen ülirahul, kui miskit head ette jääb…

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑

