Ilulemmikutest – jumestuskreemid

Max Factor Ageless Elixir on üks parimaid väga hea katvusega ja samas loomuliku lõpptulemusega jumestuskreeme, mis täidab ühtlasi ka vananemisvastase seerumi ülesannet. Kuigi olen blond (okok vesinikuta oleks kartulikoor :), on mu nahatoon siiski aastaringselt  suhteliselt jumekas (aga nahavähki ei soovi ja solaariumis ei käi :), seepärast sobib mulle enim toon nr. 80. Pumbaga pudel saab kindlasti ka plusspunkte. Olen muide päris mitmeid tooteid ostmata jätnud ebahügieenilise purgimajanduse pärast.

Teine jumestuskreem, mida vaheldumisi Max Factor`iga kasutan, on Sensai Fluid Finish. Sama lugu, et jätab ilusa loomuliku jumestuse, kuid samas katab hästi ebatasasused. Jumestuskreemi alla kannan nahale Sensai Brightening Make Up Base aluskreemi, mis annab nahale kergelt valgustpeegeldava efekti ning aitab meigil paremini püsida. Mul ei ole just kõige parem näonahk, seetõttu on jumestuskreemi kvaliteet minu jaoks oluline.

Suviti annan näonahale puhkust, sest parim iluvahend kehva naha puhul on siiski päike ja lisan vaid veidi õrna kuma Sensai Bronzing Gel`iga, millel on ka päikesekaitse SPF6. Veidi nõrk kaitse küll on aga parem ikka kui lihtsalt nahka päikese käes põletada. Tean salainfona, et see 2009. aastal Cosmopolitani parimaks ilutooteks valitud jumestuskreem, on paljude meikarite ja ajakirjade ilutoimetajate isiklik lemmik.

4 thoughts on “Ilulemmikutest – jumestuskreemid

Add yours

  1. Jumestuskreem on nüüd minu lemmikteema 🙂 kahju, et proovida ei saa 😉
    Nii toodet ennast kui ka õiget tooni on tegelikult väga raske valida, eriti kui naha alatoon on kahvatu ja roheline…:) viisakamalt väljendades oliivitooni hele ja Max Flt oli pikka aega üks toode minu lemmikuid, kuni see tootmisest maha võeti.
    Mulle meeldivad sellised paksemad, sametised konsistentsid, mida ei ole väga näha, mis katavad hästi, püsivad hästi ja mõjuvad nahale mõnusalt. Ja naha enesetunne peab ka hea olema…kokkuvõtvalt – kui olen leidnud ühe sobiva, siis ostan seda kuust kuusse, kuni midagi uut ja head avastan… aga just jumestuskreem on minu põhikosmeetika, milleta ei saa ilma ja hea näokreem ka – kasutan Kanebo Sensai super moist emulsioonitüüpi asja ja paremat ei ole leidnud 🙂

  2. Säde, aga tahad ma viin sinu nimele paki mõnede MF ja Sensai sämplitega Solarise keskuse Dolce Vita parfümeeriapoodi, et saaksid neid proovida? Kuigi tõenäoliselt ma küll enne järgmist reedet seda kahjuks teha ei jõuaks. Ja Tallinnast väljapoole saan ka tegelikult pakiga saata kui vaja 🙂

  3. Oi tänan Sind väga sellise vastutulelikkuse eest aga tead, kuigi igasugused sämplid on väga head, ei tahaks kedagi kohustada kuhugi minema…ära muretse, ma saan poest ka endale küsitud, kui kosmeetikalainele juhtun… Sa oled väga armas 🙂

  4. Eiei, see poleks üldse probleem, ausalt 🙂 Aga igatahes soovitan ka sämplijahile Dolce Vita poodi minna, sest seal on väga tõenäoline, et soovitud toote näidis kohapeal olemas on ja seda ka kaasa pakutase. Inside info, you know 😉

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

