SOKO Stéphanie Sokolinski+Nouvelle Vague

Soko on eriliselt armsa hääletämbriga prantsuse näitlejanna ja laulja, meenutab natuke Nouvelle Vague`i ja veidi  hääle poolest üht mu lemmiknäitlejat Brittany Murphy`it. Siit läks mõte edasi hulkuma, et kuidas see võimalik on, et nii mu lemmik mees-(Heath Ledger) kui ka naisnäitleja (Brittany Murphy) mõlemad surnud on?? Kurbkurb igatahes. Aga Novelle Vague võiks küll 25.03 parem mõnes räpases urkas a la Levikas esineda kui fäänsis Nokias. Ausalt öeldes ma ei usu, et kontserdile lähen, sest 1) Nokia ei ole lahe ja 2) pilet on suhteliselt kallis. Kahju muidugi, sest NVd oleks tahtnud lives kuulta küll.

SOKO http://www.youtube.com/watch?v=S1jcM0YGGcU&feature=related

NOUVELLE VAGUE http://www.youtube.com/watch?v=l4efME9Vnlc

5 thoughts on “SOKO Stéphanie Sokolinski+Nouvelle Vague

Add yours

  1. Oo, Nouvelle on ka minu viimase aja lemmikuid… 🙂 Hea teada, et keegi veel laigib. 😉 Igasugune laiv, eriti õnnestunud ja hea soundiga on tee minu südamesse… see siis minu kiiks 😉
    No ja seda lugu – http://www.youtube.com/watch?v=PjpvpQ9c8IE on ka lauldud rohkem kui 3 korda – ja igal artistil oma kiiks – ja mulle väga meeldib 🙂

    Ja Heathi kohta üks blogi sissekanne – http://frankbenni.blogspot.com/2012/01/tribute-to-heath-ledger.html

    🙂 Sul on ikka damn good taste 😉

    1. Oh, Heath jälitab mind juba mitmendat päeva, pidevalt näen mingeid temaga seotud asju, aga no oli ikka väga lahe näitleja ka ju! 🙂 Mulle meeldib sinu blogi ka, aitäh (varastasin sealt päris mitu laulu muideks nüüd 🙂 ja filmiglogi on ka lahe, veel kord aitäh!

  2. Ma ise käin pidevalt mööda teisi blogisid kolamas ja inspiratsiooni otsimas…:) Ja alati leian midagi, mida kaasa võtta ja (või) edasi arendada 😉
    Aga mu enda blogi on täielik segapuder – uus-vana, disco-hevi, eksisteerib mingite emotsioonide-seikluste piiril…Hea, kui keegi midagi endale kaasa leiab. 😉

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑

