Max Factor Calorie 2000

Minu kauaaegne lemmik – MAx Factor`i ripsmetušš Calorie 2000 -saab 20.sünnipäeva puhul märtsikuus uue pakendi! Kuigi toode on saadaval kolmes variandis, meeldib mulle just Dramatic Volume (12,9€), mis  muudab ripsmed ülipikaks ja -dramaatiliseks. Pressiteatest sain teada, kuidas tekib lahe nukuripsmete efekt (ja see on ka peamine põhjus, miks ma sellele tušile truuks olen jäänud):

 2000 Calorie spetsiaalses koostises olevad patenteeritud vedelkristallid lisavad pikkust ja tihedust, vaha-vees emulsioonid ei lase tušil liiga kiiresti kuivada ning võimaldavad peale kanda mitu kihti. Spetsiaalne kõrge sulamispunktiga vaha tagab kestva tiheduse.

Maksimaalselt suursuguste ripsmete tagamiseks on 2000 Calorie ripsmetušil unikaalne harjake, mille suurte vahedega harjaste külge lukustub hulgaliselt pigmenti. Lisaks on harjal hajutamissüsteem liigse tuši ja tükkide eemaldamiseks, nii et ripsmetele kantakse just õige kogus toodet, mis muudab need juurtest otsteni kolm korda tihedamaks.

2 thoughts on “Max Factor Calorie 2000

Add yours

  1. nojaa, False Lash Effect on ka muidugi hea, jätab loomulikuma tulemuse aga mulle just meeldib vana hea Apelsini-Alexi või Cooperi-Alice`iülevõlli silmameik. ja üleüldse, ma värviks meestel ka silmad ära, väga äge oleks 😀

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑

