Kanada- ja itaalia futupop, saksa elektro, USA chillwave ning Lynch`i uus muusa Chrysta Bell

Huvitav, et ma viimasel ajal ainult sellist muusikat kuulan. Kuhu jäi mu suur lemmik, vana hea 70ndate punk, ma küsin???

Pildil kaader Federico Fellini filmist “La Dolce Vita”

New Look http://www.youtube.com/watch?v=IJxxz-Jn6x4&feature=related

Fiorious http://www.youtube.com/watch?v=w-2ilpPatNA

Ellen Allien & Apparat  http://www.youtube.com/watch?v=FznYYxRBI3M&feature=related

Washed Out http://www.youtube.com/watch?v=Cj2HcdiOmt8&feature=player_embedded#!

Chrysta Bell http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hozNfOuQwIw

5 thoughts on “Kanada- ja itaalia futupop, saksa elektro, USA chillwave ning Lynch`i uus muusa Chrysta Bell

Add yours

  1. Ma vaatan, et Saksa filmitähe lugu on esitanud üsna kenake hulk artiste – nende hulgas nt Foo Fighters, Pet Shop Boys, jne aga see Fioriuse variant meeldib mulle kõige enim…kõige rohkem elu nagu sees. 🙂
    ja Lynhci loo algus oli väga põnev…lugu ennast kuulan mõnel teisel päeval veel uuest. Mitte midagi pole teha aga mul on komme kõiki asju mingi aja pärast jälle üle kuulata…oi ma olen siis häid asju leidnud ja vähem head välja praakinud. Aga see Chrysta on tõesti kena. Ja see teine beib.:)
    Elektrot on üsna keeruline teha nii, et meelde jääda – ja samas nagu nii lihtne, piire väga polegi.

    Ma olen harjutanud end teadlikult rohkem erinevaid asju kuulama, harib ja pikamas perspektiivis oskad rohkem tähele panna. Või siis ei oska aga vahet pole, lõppude lõpuks sõltub kõik taustast või selle puudumisest. 😉
    Ainukesed, mida ma siiski ei suudaks enda jaoks meeldivaks kuulata on pesuehtne kantri ja Meie Mees – ülejäänud asjad, sh Eesti muusika, sobib.
    Ja lemmikud ei kao, need jäävad, ilmuvad alati väga ettearvamatutes olukordades välja ning just siis, kui neid ei oska oodata…just erinevad ja täiesti teistsugused lood võivad panna sind avastama hoopis midagi sellist, mida ei teadnud olemaski olevat. No mu enda kogemus.
    Igatahes nüüd sai küll igavesti pikk jutt, sry.:)

  2. Ei, see on just väga tore, et sa viitsid nii pikalt kirjutada. Ma kuulan ise ka tujust olenevalt peaaegu kõike. Aga enamike väga heade uute lugudega (st minu jaoks uutega) on nii, et kuulan umbes 50 korda järjest ja siis unustan need ikka väga pikaks ajaks.
    Haa, ja ükspäev avastasin, et sel aastal on Eesti Laulu konkursil ka 1 päris huvitav lugu (vb on rohkem kui 1 aga pole aega olnud neid läbi kuulata, see lugu jäi miskipärast ette mulle millalgi)

    kuigi vaatasin kommentaaridest ,et kirutakse tema aktsenti ja hääldust ja et lugu on üle jala tehtud… aga ma ei tea, mulle hakkas päris meeldima 🙂

  3. Liis Lemsalu on ka õnnestunud minu jaoks, muidu tal on see probleem, et Eestis ei ole talle lugudekirjutajaid…suudab rohkem laulda 🙂

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑

