Juicy Couture:”If you can read this, you’re too close Juicy Couture”

Juicy Couture moe- ja elustiilibränd loodi kahe südamesõbranna Pamela Skaist-Levy ja GelaNash-Taylor`i ühisprojektina 1996.aastal.

Kuigi täna kuulub kaubamärk suurkorporatsioonile Liz Claiborne Inc., on disaineriteduo moemajas siiani tegev nõuandjate ja stilistidena, sest ilma nende kahe eklektilise stiilikuningannata poleks bränd kindlasti selline, nagu seda täna ilmeksimatult tunnevad kõik fashionistad üle kogu maailma.

Juicy Couture sai rahvusvaheliselt tuntuks erksavärviliste sametist dressidega, mis loodi vastukaaluks üldiselt domineerivatele meheliku stiiliga spordirõivastele. Kirevates värvitoonides ja suurte säravate kirjadega vaba-aja rõivad kogusid kiiresti populaarsust ja inspireerisid ka teisi moemajasid järgima spordirõivaste loomisel naiselikumat stiili.

Moemaja üheks eripäraks on toodete reklaamides kasutatavad julged sõnumid:

“Eat Candy”, “Smells Like Couture”, “Wake Up And Smell the Couture”, “Go Couture Yourself”, “Cupcake Couture”, “Bundle Up, Wear Juicy”, “The Joy Only Bling Can Bring”, “Let Them Eat Couture”, “Have a Juicy Day”, “Some Girls Have All the Juicy”, “Blame It On Juicy”, “Dude, Where’s My Couture?”, “If you can read this, you’re too close Juicy Couture”, “My dog is better than your dog”, “Kiss My Couture”, “Save Fashion Wear Juicy”, ” “Tastes Like Couture”, “It’s Exhausting Being This Juicy”, “Do the Dont’s”, “Fly me to Couture”, “Juicy Made Me Do It”

Juicy Couture stiil on kahtlemata omanäoline ja silmatorkav tänu moeloojate põnevatele isiksustele.

Gela, kes on abielus DuranDuran`i bassmängija John Tayloriga,  esindab punkrokilikku ja Pamela California hipilikku surfarite stiili. Innovaatiline ja jätkuvalt uuenev tootevalik pakub nii naistele-, meestele-, lastele kui isegi lemmikloomadele mõeldud tooteid.

Rokiliku stiiliga Gela ja tema abikaasa John`i koostööna loodi 2008. aastal meesteparfüüm “Dirty English”, mis sai inspiratsiooni 1978.aastal El Sohos toimunud kurikuulsast The Sex Pistols`i monarhiat kritiseerivast kontserdist.

Kõik selle tootesarja Manarchy logoga pakendid on omapärase kuju ja nimetustega, näiteks dušigeeli pakend meenutab veidi majoneesipakendit, pulkdeodorant kannab nime “De-Funk” jne. Pudelite kaela umber on nahast paela küljes ehtena kantavate ripatsitena õnnetoov salamander ja Manarchy logo.

Juicy Couture naisteparfüümid on ülevoolavalt lillelised ja vaieldamatult tähelepanu äratavad. Oluline rõhk on põneval tootedisainil ja  silmatorkavatel reklaamilahendustel.

 Eriliselt omapärase kontseptsiooniga on 2010. aastal müügile tulnud “Couture Couture”. See parfüüm loodi silmas pidades Gela tütrt Zoe`d, keda teatakse hulljulge ja šokeeriva käitumisega  tütarlapsena ning pöörase pidutsejana. Zoe soovitab lõbustada nii ennast kui teisi, tehes alati kõik vastupidiselt inimeste ootustele, sest nagu ta öelda armastab: “kes ikka nalja teeb kui mitte ise”.

Kollektsiooni viimati lisandunud parfüüm “Peace, Love & Juicy Couture” on pigem hipiliku stiiliga Pamela looming. Värske, kuid samas intensiivne lillelõhn meenutab kevadel särtsakalt tärkavat loodust ja sobib hipilikuningannadele nagu valatult. Seda enam, et karafini kujulise pudeliga on kaasas türkiissiniste pärlite ja Juicy Couture logodega kaunistatud käevõru.

 

 

 

Pildid: www.livejournal.com, www.fashionizers.com, www.moodiereport.com, www.valentineperfume.com, www.graphicshunt.com

 

Advertisements

Posted on 23/01/2012, in ilulood. Bookmark the permalink. Lisa kommentaar.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: